tirsdag 1. mai 2018

Et lyspunkt og en stilig regnbue


Lurte på hva slags småløk jeg hadde satt spredt i drivhusveggen ..
Og så var det en bitteliten søt narciss.😊Her er valmuer og nelliker på vei også. Trodde valmuene var ettårige. Veldig koselig at de ikke var det. Helt til høyre kommer en breiskolm som jeg plantet i høst. Spennende! Ser jeg klarte å lage mye skygge på bildet, dessverre. Har begynt å flytte en del av plantene i kjelleren ut i drivhuset. Ute er det bare 3-4 grader, men jeg har frostvakt der.


Flotte russeblåstjerner.


Har betennelse i den ene hælen. Kan i hvert fall sitte på en stol og rake. :)


Dotten ser om hun kan se noe spennende i dammen.


Ekstra fin utsikt fra stuevinduet. :) En flott regnbue!  Ser du godt etter er det en over også.

Lag deg en god dag! :)
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth.
    Det er kaldt her også. Betennelse i hælen er ikke bare. Flott regnbue. Fin søndag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av regnbuene og selvfølgelig Dotten!;)Har også flyttet ut en del i drivhuset - og begynt å plante litt ut i kjøkkenhagen..Her er det i skrivende stund 8 grader, kald vind og regn i ny og ne.. God bedring med hælen! og ha en fin søndag!
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  3. Det hørtes vondt ut med hælen din. håper den er på bedringens vei nå. Kjekt at det blomstrer i bedene dine nå. jeg har også noen valmuer og de kommer trofast år etter år. Dotten har nok mye å utforske i hagen din. :-)

    SvarSlett