søndag 22. april 2018

Påvirket av kattemynte


Etter å ha rullet seg rundt i visne blader av kattmynte, tar Dotten seg en pause ..


.. før hun ruller seg rundt igjen. :) 
Jeg plantet en kattemynte (nepeta) her i høst. Det er først nå hun viser interesse for den. som jeg har sett i hvert fall. 


En av de store froskene som bor i Dammen. Koselig med frosk, hører de kvekker inni mellom.


En hånd jeg støpte av sement i høst. Jeg brukte en hanske. Synes den ble fin.


Årets første krokus i hagen så jeg i går. Bladene tilhører gulltvetann.
  

Flekklungeurten blomstrer også nå.

Lag deg en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth.
    Jeg kan tenke meg at Dotten koste seg. Flott med dam, og kjempefin hånd. Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Fortsatt mye spennende i hagen din :) Ha en fin ny uke, hilsen Ingeborg

    SvarSlett