lørdag 24. juni 2017

Revebjeller og kattehale


Forskjellige revebjeller har begynt å blomstre. Her ser du også oksetunge (lilla) og valurt.


Spennende å se hva slags farge det er på dem. 


Revebjellene er fascinerende og vakre. 
  

Svarthyll og hurdalsrose


Rosebasunblomst og storkenebb i forgrunnen.


Kongslys


Stemorsblomstene i jordbærkrukke ser nesten gråaktige ut, men de er lyseblå.


Her ser du litt av kjøkkenhagen jeg holder på med. Kommer et eget innlegg senere. Du ser også kattehalen til Dotten. :) Vi har en skolegård til nærmeste nabo. Det var noe småjenter som sa det var så fine blomster her. Veldig koselig å høre at andre har glede av blomstene også.

Ha en god dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth. Revebjeller er fine, men jeg må nok vente til barnebarna blir litt større. Jeg har også anskaffet meg hurdalrose. Spent på den. Storkenebb har jeg fått helt dilla på. Fortsatt god helg til deg.
    Hilsen Hanne-lise.

    SvarSlett
  2. Helt UTROLIG nydelige bilder av disse vakre blomstene!!!! :) Har ikke ord... :) <3

    SvarSlett