fredag 16. juni 2017

Rødkattebusk og Dotten


Det er første gang jeg har lagt merke til at rødkattebusken har blomster. Bladene har fått en flott rødfarge de siste dagene.



Da jeg kom ut av drivhuset, hoppet jeg nesten av mjauing rett ved øret mitt. Det var Dotten.  Den kommer opp på taket ved hjelp av en hylle som står inntil drivhuset.


.. og Dotten følger etter meg i hagen. 
Bilfelger er praktiske og fine å plante i. De kan stå ute hele året og det er dreningshull i dem.


Blodbeger som vokser i rosebuen, har fått bittesmå blomster.


Bronseblad har først rødbrune blader, nå er de grønnere og den har fine blomster.


Måtte ha med en allium i dag også. Er så fascinert av disse plantene.

Ha en god dag! :)

post signature

1 kommentar:

  1. Hei. Det er første året jeg har lagt merke til blomster på min busk også. Allium er fine. Synd jeg fikk litt lite blomstring i år. Ønsker deg en god helg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett