lørdag 27. mai 2017

Et skyggefullt inngangsparti ..


.. har begynt å bli veldig fint nå, synes jeg. Jeg har blitt inspirert av den flotte bloggen Moseplassen. For et 2-3 uker siden sto det bare "søppel" her. Mye triveligere nå. :)


Gøy å se hvordan det gror i kurven.


På en tur til Sverige på torsdag, kjøpte jeg denne søte sykkelen (Nille). Den hvite potteskjuleren skulle noen kaste, så fint med stemorsblomsten på. Den "stygge" metallpotta var fin til hortensiaen, som jeg kjøpte på IKEA. Murerbøtta fra Biltema har jeg planer om å bytte ut.


Et metallhjerte henger i de visne grenene til en engletrompet, 
mens en ny plante er i ferd med å vokse opp.


Måtte ha med disse søte store stemorsblomstene.
  

Kaninen jeg sydde av strie for noen år siden, har fått fast plass her.


Vi har heldigvis litt kveldssol her. :)

....................


For over 20 år siden, kjøpte jeg et par skostativ i metall. Satt det ene her. Synes det ble fint med et metallfat på. Har foreløpig småpotter med asters oppå. Fant også to små passende småting på loftet, som står på "hylla" over. Gøy å finne ting som passer her. Må bare passe på at det ikke blir for mye.

Ha en god dag! :)
post signature

4 kommentarer:

  1. Hei. Det ble veldig koselig. Likte den nye sykkelen. Ønsker deg en fin kveld.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Så koselig det har blitt med så mange fine blomster!!! :D Cathrin

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Herlig og sitte å kose seg i skyggen også på varme sommerdager. Ha en fin lørdagskveld Lisa!

    SvarSlett
  4. Så koselig det har blitt Lisa, her kan du få mange gode stunder :)
    Og veldig hyggelig å høre at jeg har bidratt med inspirasjon til transformasjonen!

    SvarSlett