torsdag 13. oktober 2016

Gjenblomstring og forlengelse av blomstring


Jeg klippet ned honningknoppurten etter blomstring, og nå står den så fint og pynter opp foran
det nye bedet. :)


Det er første gang jeg har sådd heliotrop. Den heter Marine og har vakre blå blomster. 
Skal prøve å overvintre den i kjelleren.



Campanula blomstrer lenge. Den er en fin kontrast til trebladgillenia.


Har nettopp flyttet kjempeverbenaen inn i drivhuset. Den får stå her en stund før den blir plassert i kjelleren. Ikke så lett å gå her inne nå.


Fint å forlenge blomstringen til fuksiaen og andre planter i drivhuset.


Kjempeverbena og fuksia fine sammen.


Georginen med enkle blomster jeg sådde litt sent. Heldigvis kan den stå her en stund.


Har kjøpt meg Purple sensation. Det blir spennende å se til våren! :D

Ha en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Flott oktoberblomstring hos deg! Nydelig Fuksia og kjempeverbena!Jeg fikk noen av mine planteplaner ødelagt denne sommeren, for det har vært en dårlig sommer her i vest med mye vind og regn. Men jeg har da fått satt noen løker. for å sikre vårblomstringen! Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. Mange vakre planter, og smart og sikkert veldig kjekt for de med grønne fingrer å ha et drivhus. :-) Alltid kjekt å se innom deg. :-)

    SvarSlett